Sunday, January 8, 2012

~ Mutiara Kehormatan ~


✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Untukmu Wahai Mutiara Kehormatan Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿


Muslimah. Bangga aku melihatmu.. Dengan purdahmu ... Yang mengikut syariat agama.. Aku tahu.. Susah untuk berhadapan dengan manusia Yang hanya Islam pada katanya Tapi yakinlah sayangku.. Allah Taala memandangmu.. Dengan penuh kemuliaan.. Muslimahku.. Andai kau gusar.. Andai hatimu resah Andai jiwamu runsing.. Carilah cintamu pada Maha Pencinta.. Bukan pada pendusta cinta manusia.. Aku yakin itulah satu-satunya kekuatanmu Kerana aku begitu juga.. Muslimahku.. Teruskanlah pengembaraan ilmumu.. Kerana ilmu itulah menjadi bekalan.. Di dunia dan akhirat kelak.. Dan janganlah kalian.. Mensia-siakan ilmumu.. Dengan tidak mengamalkannya.. Muslimahku.. Akhir kalamku.. Inginku seru padamu.. Jagalah perhiasan dirimu.. Kerana dirimu itulah Perhiasan dunia yang paling indah.. Janganlah mudah tergoda.. Dengan hasutan dunia.. Sesungguhnya..ia amat memeritkan.. Jika tidak..Ingatlah azab Ilahi.. Yang sungguh dahsyat.. Pastinya..kamu akan menjaga dirimu.. Daripada godaan syaitan dan nafsumu.. Jagalah segala-galanya.. InsyaAllah..aku yakin.. Allah Taala sentiasa menjagamu..

No comments: