Saturday, May 7, 2011

~ Selamat Hari Ibu~



Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah..setinggi-tinggi kesyukuran ana panjatkan ke hadrat Illahi kerana dengan limpah izinNya dapat jua ana mencoret bicara sempena Hari Ibu...

Buat ibundaku yang tercinta,Selamat Hari Ibu..Kakak sayang sangat dekat mak...Walau apa pun yang terjadi, mak is the best mom for me.. Thank u very much for everything..Mak,hanya Allah yang mampu membalas segala jasa mak buat kita sekeluarga..Semoga kebahagiaan yang kita bina akan tetap utuh dalam mengejar keredhaan Allah.. Insyaallah..

Mak,kakak cuba menjadi anak yang solehah buat mak dan ayah.. Kakak sedaya upaya ingin menggembirakan keluarga kita..Insyaallah selagi kakak bernafas di muka bumi ini,akak akan cuba membuat yang terbaik..
Insyaallah..Kakak tidak akan mensia-siakan mak dan ayah.. Mak dan ayah adalah permata yang akak ada..

Khas buat mak cik Zainab,Selamat Hari Ibu..Semoga Allah memberikan sinar kebahagiaan buat mak cik sekeluarga.. Ana di sini sentiasa mendoakan mak cik sekeluarga...Maafkan ana jikalau ada tutur bicara atau perlakuan yang ana lakukan mengguris rasa hati mak cik selama ini..

Buat para ibu,ana dengan rendah diri ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu..Jasa kalian amat dihargai..Semoga kedatangan Hari Ibu ini akan memberi seribu erti buat ibu-ibu..

Salam Hari Ibu..



No comments: