Monday, June 11, 2012

~ Salam imtihan ~



 

Alhamdulillah..Syukur ke hadrat Illahi kerana limpah kurnia-Nya dapat juga kita bertemu di alam maya ini ..Syukur kepada Allah kerana masih memanjangkan umur kita agar kita dapat mengumpul harta yang bernilai untuk dibawa pulang bertemu-Nya kelak..Amalan dan ibadah yang ikhlas kerana-Nya.. Insyaallah..Marilah kita sama-sama mempertingkatkan ibadah kepada-Nya.. Bulan puasa kian hampir.. Ya Allah,rindunya RamadahanMu ya Allah.. Salam rindu buat kekasihMu yang agung, Nabi Muhammad S.A.W.

Entri ana pada kali ini pendek sahaja memandangkan ana berada dalam musim peperiksaan.. Esok bermula untuk ana berperang di medan ilmu ..Belajar harus diniatkan kerana Allah Taala bukan kerana peperiksaan.. Ana bermula 12 Jun 2012 dan berakhir pada 27 Jun 2012.. Ya Allah,permudahkanlah segala urusanku.. Hanya padaMu tempat hambaMu yang lemah lagi kerdil ini meminta..

Banyak yang ana ingin kongsikan di sini tetapi ana perlu mengambil masa yang lama untuk menulis entri yang panjang.. Jadi,cukuplah setakat ini dahulu.. Oh ya.. Buat sahabat-sahabat sekalian, ana dengan rendah diri memohon ampun dan maaf di atas segala salah dan silap yang telah ana perbuat secara sengaja mahupun tidak sengaja.. Maafkan ana .. Ikhlas dari hati ini memohon jutaan ampun dan maaf.. Sekian ..

Wassalam w.b.t.

 
 

No comments: